FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Czas trwania / organizacja spektaklu / wiek uczestników / inne ograniczenia

Jaki jest czas trwania spektaklu?
Przedstawienie będzie trwało 65 minut. 

Czy podczas przedstawienia będzie przerwa?
Nie.

Czy jest szatnia?
Tak.

Czy są jakieś ograniczenia wiekowe dla uczestników?
Nie, nie ma. To rodzice i opiekunowie decydują o tym, dzieci w jakim wieku chcą zabrać na spektakl.

Od jakiego wieku dzieci muszą mieć swój własny bilet na spektakl?
Wszystkie dzieci, które ukończyły 2 lata, muszą posiadać bilet na miejsce numerowane.
Dzieci młodsze niż 2 lata nie potrzebują oddzielnych biletów. Mogą one wejść na widownię z opiekunem posiadającym swój bilet oraz dokument potwierdzający wiek dziecka. Podczas spektaklu dzieci te siedzą na kolanach swojego opiekuna.

Czy dziecko może siedzieć u opiekuna na kolanach?
Dziecko do 2. roku życia musi siedzieć na kolanach dorosłego opiekuna, który posiada bilet. Opiekun dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. Dzieci powyżej 2 lat muszą posiadać osobne miejsce i osobny bilet. Dzieci te mogą siedzieć na kolanach opiekuna, o ile nie będą zasłaniały innym uczestnikom widoku.

Czy dla dziecka poniżej 2 roku życia potrzebny jest bilet?
Nie, dziecko poniżej 2 roku życia, jeśli siedzi na kolanach dorosłego opiekuna, nie musi mieć biletu. Opiekun dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. 

Czy małe dzieci będą dobrze widzieć spektakl? Czy oparcie siedzenia nie będzie zasłaniać im widoku?
Mniejszym dzieciom zapewniamy specjalne podkładki na siedzenia, aby zapewnić im dobrą widoczność. Opiekunowie dzieci będa mogli pobrać podkładki na siedzenie wchodząc na widownię.

Czy dzieci mogą samodzielnie uczestniczyć w spektaklu?
Wszystkie dzieci do 12. roku życia muszą być pod opieką dorosłej osoby. Dzieci powyżej 12. roku życia muszą posiadać: dokument tożsamości ze zdjęciem (legitymacja szkolna, dowód osobisty, bilety miesięczny, karta rowerowa itp.) oraz oświadczenie na piśmie od rodziców lub opiekunów, potwierdzające ich zgodę na udział w spektaklu. Idąc na spektakl należy zabrać ze sobą oryginał oświadczenia podpisanego przez rodziców. 

Gdzie można zobaczyć Tomek i Przyjaciele na żywo / Nowe terminy / Inne miasta

Gdzie można zobaczyć “Tomek i Przyjaciele”?
Wszystkie daty i miejsca, w których można zobaczyć spektakl  “Tomka i Przyjaciele” podane są na stronie www.tomekiprzyjacielenazywo.pl, w zakładce “Kup bilet” oraz na FB  https://www.facebook.com/pg/tomekiprzyjacielenazywo/events/

Czy będą w innych miasta przedstawiania “Tomek i Przyjaciele” i gdzie można się o tym dowiedzieć?
Na razie nie będzie dodatkowych przedstawień. Gdyby to się zmieniło, damy znać na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/pg/tomekiprzyjacielenazywo. Tu dowiesz się najszybciej o wszystkich ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem “Tomek i Przyjaciele” i o jego kolejnych odsłonach.

Udział widzów z niepełnosprawnościami

Czy dzieci z niepełnosprawnością mają wstęp wolny lub ze zniżką?
Tylko dzieci poruszające się na wózkach mają bezpłatny wstęp na spektakl. Muszą jednak wcześniej potwierdzić dostępność miejsc na sali. Dysponujemy niewielką liczba takich miejsc. Prosimy o kontakt mailowy: niepelnosprawni@ebilet.pl. Opiekun dziecka musi posiadać swój bilet, który może od razu opłacić, potwierdzające uczestnictwo niepełnosprawnego.

Czy dzieci poruszające się na wózkach mogą obejrzeć spektakl i czy muszą mieć bilet?
Na każdy spektakl posiadamy niewielką liczbę miejsc dla dzieci poruszających się na wózkach. Prosimy o kontakt mailowy: niepelnosprawni@ebilet.pl celem sprawdzenia, czy miejsca są jeszcze dostępne. Po mejlowym potwierdzeniu uczestnictwa z eBilet.pl, dzieciom poruszającym się na wózkach zapewniamy darmowe uczestnictwo w spektaklu. Ich opiekun musi posiadać swój bilet. który może od razu opłacić, mailowo potwierdzające uczestnictwo dziecka z niepełnosprawnością w spektaklu.

Rezerwacja / zakup biletu / ceny / zniżki / dostępność miejsc

 W jakie cenie są bilety?
Oferujemy biletów w różnych cenach i w kilku strefach cenowych. Prosimy wejść na stronę eBilet.pl (klikająć we wskazany link: tinyurl.com/tbe4ezs) i znaleźć miasto, w którym chcesz zobaczyć “Tomka i Przyjaciół”, by sprawdzić, jakie są ceny biletów w danym mieście i ile jest jeszcze wolnych miejsc.

Czy są zniżki na bilety (np. dla grup / Karta Dużej Rodziny etc.)?
Nie, nie oferujemy zniżek na bilety. 

Czy mogę zarezerwować bilety?
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc nie przyjmujemy rezerwacji.

Czy na miejscu będzie możliwość zakupu biletu?
Tak, o ile bilety nie zostaną wcześniej wyprzedane. Rekomendujemy zakup biletów z wyprzedzeniem (sprzedaż online prowadzi eBilet.pl:  tinyurl.com/tbe4ezs

Czy będzie można na miejscu kupić bilet i zapłacić kartą?
Nie. Na miejscu płatności będzie można dokonać tylko gotówką

Problemy z zakupem biletu

Podczas zakupu biletów wystąpił błąd i transakcja się nie powiodła, co zrobić?
Nie prowadzimy sprzedaży biletów, dlatego nie rozwiązujemy problemów z transakcjami zakupu i nie obsługujemy reklamacji sprzedażowych. Zajmuje się tym firma eBilet.pl

Jeśli miałeś problem z transakcją i nie została sfinalizowana, najlepiej powtórz ją raz jeszcze. Jeśli nadal będziesz mieć problem, prosimy – skontaktuj się z eBilet.pl. Zanim to zrobisz, polecamy sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów. Informacje znajdziesz tu: https://www.ebilet.pl/faq/

Biuro Obsługi Klienta eBilet.pl: tel. (22) 122 80 99, (pon- pt, godz.10:00 – 18:00, sob godz. 10:00-15:00). Kontakt mailowy na: https://www.ebilet.pl/kontakt/

Zakupiłem bilet, mam potwierdzenie transakcji i nie dostałem ich mailowo, co zrobić?
Jeśli zapłaciłaś/eś za bilety, transakcja przeszła pomyślnie i masz potwierdzenie, że środki z Twojego konta lub karty został prawidłowo pobrane, a nie dostałaś/eś biletów, to sprawdź folder “spam” lub inne foldery w twojej skrzynce mailowej. Jeśli nadal będziesz mieć problem, prosimy skontaktuj się z eBilet.pl. Zanim to zrobisz, polecamy sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów info tu https://www.ebilet.pl/faq/

Biuro Obsługi Klienta eBilet.pl: tel. (22) 122 80 99, (pon- pt, godz.10:00 – 18:00, sob godz. 10:00-15:00). Kontak mailowy na: https://www.ebilet.pl/kontakt/

Wstęp / kontrola biletów

Zakupiłam/em bilet, mam potwierdzenie zakupu, ale nie ma biletu ze sobą, bo: poczta się spóźniła / został w domu / został w samochodzie / zjadł go pies / nie dostałam/em go mailowo etc.. Czy mimo to zostanę wpuszczona/y na spektakl?
Nie. W chwili wstępu na spektakl, każdy dorosły uczestnik oraz dzieci od 2 lat muszą mieć ze sobą bilet wstępu w postaci papierowej lub elektronicznie (w telefonie lub na tablecie). Tylko w ten sposób możemy zweryfikować Twój udział, a w szczególności to, na który ze spektakli w danym dniu masz bilety i które miejsca na widowni wykupiłaś/eś.

Jeśli potrzebujesz otworzyć lub odnaleźć swój bilet, skontaktuj się pilnie z eBilet.pl. Zanim to zrobisz, polecamy sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów info tu https://www.ebilet.pl/faq/

Biuro Obsługi Klienta eBilet.pl: tel. (22) 122 80 99, (pon- pt, godz.10:00 – 18:00, sob godz. 10:00-15:00). Kontak mailowy na:
https://www.ebilet.pl/kontakt/

Czy mogę mieć bilet w telefonie?
Tak. W chwili wstępu na spektakl, wystarczy posiadać elektroniczny bilet w postaci PDF (w telefonie lub na tablecie). Rekomendujemy jednak posiadanie wydrukowanych biletów, ponieważ ze względu na uszkodzenia telefonów, czasami mogą wystąpić problem z odczytanie kody kresowego skanerami. W takim przypadku nie pomogą potwierdzenia zapłaty lub potwierdzenia transakcji. Uprzejmie przypominamy, że obowiązkiem uczestnika jest posiadanie ważnego biletu w chwili wejścia na widownię.