FAQ

 

Ankieta zdrowotna do pobrania i wypełnienia przez każdego uczestnika przedstawienia.
Ankietę należy wydrukować, wypełnić za siebie i dziecko przebywające pod opieką, następnie zabrać ją ze sobą na miejsce przedstawiania. Ankieta jest OBOWIĄZKOWA!  Aby pobrać ankietę, należy kliknąć w poniższy link.

Ankieta zdrowotna Good Walk – Tomek i Przyjaciele

 

Zasady uczestnictwa w imprezach i spektaklach w trakcie trwania epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce
Na podstawie zarządzenia wydanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego z dnia 2.06.2020 r.


Każda osoba biorąca udział w wydarzeniu zobowiązana jest do przestrzegania nowych zasad reżimu sanitarnego oraz jego wytycznych zawartych poniżej.
1. Udział widzów w wydarzeniach organizowanych w obiekcie jest dopuszczalny pod warunkiem:
a. zakrywania ust i nosa od momentu wejścia uczestnika na teren wydarzenia
b. udostępnienia widzom nie więcej niż połowy liczby miejsc. Miejsca powinny być zajmowane naprzemiennie, z zachowaniem jednego wolnego miejsca między widzami.
2. Obowiązek zachowania jednego wolnego miejsca między widzami nie dotyczy widza, który:
a. uczestniczy w pokazie z dzieckiem do ukończenia 13. roku życia,
b. jest osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osobą, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie.
3. Na terenie wydarzenia rozmieszczone zostaną środki do dezynfekcji rąk oraz tablic informacyjnych przypominających o obowiązku noszenia maseczek i zachowania dystansu m.in. 1,5 metra.
4. Procedura wejścia i wyjścia publiczności:
a. organizator, jego pracownicy oraz pracownicy obiektu muszą być wyposażeni w odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki, przyłbice, środki do dezynfekcji rąk); na imprezach gdzie obowiązuje procedura przeszukania ochrona powinna regularnie dezynfekować ręce,
b. uczestnicy muszą zachować dystansu 1,5 metrów podczas oczekiwania przed wejściem
c. przed wejściem każdy uczestnik music dokonać dezynfekcji dłoni
5. Organizator lub pracownicy obsługi obiekt z racji nowej organizacji widowni mogą wskazać uczestnikom wydarzenia nowe miejsce na widowni, adekwatne do wcześniej zakupionych. Uczestnicy muszą podporządkować się tym zaleceniom. Z racji zmiany miejsca uczestnikom nie będzie przysługiwał jakiekolwiek rekompensaty z tytuł zmiany. Jeśli uczestnik nie zaakceptuje nowego miejsca, może opuść terenie imprezy, wówczas przysługiwać mu będzie, jedynie zwrot za zakupiony bilet.
6. Uczestnik wydarzenia, przed wejściem na imprezę musi zostawić pisemne oświadczenie o stanie swojego zdrowia oraz osób nieletnich, które przebywają pod jego opieką podczas wydarzenia. Oświadczenie to musimy posiadać, podstawowe dane kontaktowe. Wzór oświadczenia wyśle system sprzedaży biletów, będzie można pobrać go również ze strony www.tomekiprzyjacielenazywo.pl

Najczęściej zadawane pytania:

Zmiana terminu / ważność lub wymiana biletów / zwroty 

Kiedy odbędą przeniesione spektakle „Tomek i Przyjaciele”, czy znane są już wszystkie daty?

Wszystkie daty i terminy imprez zostały już ogłoszenie. Ich lista znajduje się tu:

Strona WWW; lub na  Facebook

Czy udział w spektaklu będzie bezpieczny?
Zaplanowane na czerwiec i w późniejszych terminach spektakle, odbędą się tylko i wyłącznie pod warunkiem, że będzie to bezpieczne dla uczestników i aktorów i będzie na to zgoda władz. Podczas organizacji spektakli spełnimy wszystkie zalecenia sanitarno-epidemiologiczne. Prosimy mieć na uwadze, że spektakle “Tomek i Przyjaciele” NIE MAJĄ STATUSU IMPREZ MASOWYCH i nie są wydarzeniami z duża liczbą uczestników. Pod koniec maja lub na początku czerwca, jak tylko uzyskamy potwierdzenie, że będzie możliwość zagrania spektakli. Dlatego prosimy o śledzenie informacji dotyczących Państwa miasta na wydarzeniach dedykowanych, które znajdą Państwo tutaj: Facebook lub na stronie WWW

  • Czy po zmianie terminu bilety zachowują swoja ważność? Czy trzeba je wymienić?
    Status biletów jest uzależniony od miasta. Znajdź swoje miasto, poniżej status: 

 

  • Spektakle w Warszawie, Krakowie, Częstochowie i Toruniu
    Wszystkie zakupione bilety na spektakle w tych miastach, zachowują swoją ważność na nowy termin i nie trzeba ich wymieniać. Będziecie Państwo siedzieć, na miejscach zgodnych z wcześniej zakupionym biletem.

 

  • Spektakle w  Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Bydgoszczy
    Bilety na te imprezy są ważne, prosimy na razie zachować je i uzbroić się w cierpliwość. Imprezy te są w trakcie przenoszenia, część z nich ma już ogłoszony termin na czerwiec. Imprezy te odbędą się pod warunkiem, że będzie to bezpieczne dla uczestników i aktorów i będzie na to zgoda władz. Pod koniec maja, lub na początku czerwca, jak sądzimy, uzyskamy takie informacje, wówczas poinformujemy, czy bilety zachowują swoją ważność czy będzie trzeba je wymieniać. Dlatego prosimy o śledzenie informacji dotyczących Państwa miasta na wydarzeniach dedykowanych, które znajdą Państwo tutaj: facebook
    Dostaniecie również powiadomienie z eBilet, co należy zrobić z biletami.
  • Spektakle Lublinie
    Bilety na spektakl w Lublinie, w związku ze zmianą lokalizacji, muszą zostać wymienione, proces ten zostanie przeprowadzony do końca maja 2020. Na razie zakupione bilety są ważne, prosimy je zachować i uzbroić  się w cierpliwość i czekać na kontakt od nas. Obecnie następują zmiany w wielu imprezach, pracownicy bileterii pracują zdalnie z domów i nie nadążają z pracą. , dlatego w naszym przypadku proces ten może potrwać nieco dłużej. Trzymamy dla Państwa zarezerwowane najlepsze miejsca w nowej sali. Będą czekały na potwierdzenie Waszego udziału i do końca maja wysłane do Was.

 

Zwrot biletów
Prosimy o roztropne podejmowanie decyzji o ewentualnych zwrotach – ponieważ zainteresowanie spektaklami było bardzo duże, cześć imprez został wyprzedana. Wszystkie zwrócone bilety automatycznie wrócą do sprzedaży! Wybrane przez Was wcześniej miejsca po raz drugi nie będą dostępne.

Firma ebilet.pl jest odpowiedzialna za obsługę i dokonywanie zwrotów. Ona jest w posiadaniu Państwa pieniędzy z tytułu zakupionych biletów Regulamin zwrotów ebilet.pl znajdziesz klikając tu . Ebilet.pl w związku z licznymi zmianami we wszytskich imprezach, pracą zdalną pracowników, nie nadążają z procesem wymiany i zwrotów biletów. Niestety organizatorzy trasy “Tomek i Przyjaciele na Żywo”, nie mają wpływu na przyspieszenie realizacji zwrotów. Jest on niezależna od nich. 

 

Gdzie mogę ubiegać się o zwrot środków pieniężnych w przypadku rezygnacji z udziału w spektaklu?

Sprzedaż biletów na wiosenną trasę, prowadziła firma ebilet.pl. Firma  ta jest w posiadaniu Państwa pieniędzy z tytułu zakupu biletów. Ona jest również odpowiedzialna za obsługę i dokonywanie zwrotów, w przypadku rezygnacji z udziału w spektaklu. Regulamin zwrotów ebilet.pl znajdziesz klikając tu . Niestety organizatorzy trasy “Tomek i Przyjaciele na Żywo”, nie mają wpływu na przyspieszenie realizacji zwrotów. Jest on niezależna od nich. 


Czas trwania spektaklu / organizacja wydarzenia / wiek uczestników / inne ograniczenia

Jaki jest czas trwania spektaklu?

Przedstawienie będzie trwało 65 minut. 

Czy podczas przedstawienia będzie przerwa?

Nie.

Czy jest szatnia?

Tak.

Czy można przyjść z wózkiem i czy można go będzie zostawić  w szatni?

Tak, zapraszamy

 

Czy są jakieś ograniczenia wiekowe dla uczestników?

Nie, nie ma. To rodzice i opiekunowie decydują o tym, dzieci w jakim wieku chcą zabrać na spektakl.

Od jakiego wieku dzieci muszą mieć swój własny bilet na spektakl?

Wszystkie dzieci, które ukończyły 2 lata, muszą posiadać bilet na miejsce numerowane.

Dzieci młodsze niż 2 lata nie potrzebują oddzielnych biletów. Mogą one wejść na widownię z opiekunem posiadającym swój bilet oraz dokument potwierdzający wiek dziecka. Podczas spektaklu dzieci te siedzą na kolanach swojego opiekuna.

Czy dziecko może siedzieć u opiekuna na kolanach?

Dziecko do 2. roku życia musi siedzieć na kolanach dorosłego opiekuna, który posiada bilet. Opiekun dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. Dzieci powyżej 2 lat muszą posiadać osobne miejsce i osobny bilet. Dzieci te mogą siedzieć na kolanach opiekuna, o ile nie będą zasłaniały innym uczestnikom widoku.

Czy dla dziecka poniżej 2 roku życia potrzebny jest bilet?

Nie, dziecko poniżej 2 roku życia, jeśli siedzi na kolanach dorosłego opiekuna, nie musi mieć biletu. Opiekun dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. 

Czy małe dzieci będą dobrze widzieć spektakl? Czy oparcie siedzenia nie będzie zasłaniać im widoku?

Mniejszym dzieciom zapewniamy specjalne podkładki na siedzenia, aby zapewnić im dobrą widoczność. Opiekunowie dzieci będa mogli pobrać podkładki na siedzenie wchodząc na widownię.

Czy dzieci mogą samodzielnie uczestniczyć w spektaklu?

Wszystkie dzieci do 12. roku życia muszą być pod opieką dorosłej osoby. Dzieci powyżej 12. roku życia muszą posiadać: dokument tożsamości ze zdjęciem (legitymacja szkolna, dowód osobisty, bilety miesięczny, karta rowerowa itp.) oraz oświadczenie na piśmie od rodziców lub opiekunów, potwierdzające ich zgodę na udział w spektaklu. Idąc na spektakl należy zabrać ze sobą oryginał oświadczenia podpisanego przez rodziców. 

Czy będzie można robić zdjęci podczas spektaklu?

Tak, ale z wyłączoną lampą błyskową. 

Czy można nagrać przedstawienie “Tomek i Przyjaciele”

Tak, ale można nagrać tylko krótkie fragmenty na potrzeby mediów społecznościowych.

Czy po spektaklu będzie można zrobić sobie zdjęcie z aktorami? 

Tak, zazwyczaj aktorzy po spektaklu wychodzą, żeby zrobić sobie zdjęcie z publicznością. 

Gdzie będzie można zrobić sobie zdjęcie z aktorami? 

W hall, mam ściankę PRowa – specjalne miejsce do robienia zdjęć z wizerunkiem Tomka. Tam, 10 min po zakończeniu każdego spektaklu pojawią się aktorzy, którzy będą pozować do zdjęć.  

Gdzie można zobaczyć Tomek i Przyjaciele na żywo / Nowe terminy / Inne miasta

Gdzie można zobaczyć “Tomek i Przyjaciele”?

Wszystkie daty i miejsca, w których można zobaczyć spektakl  “Tomka i Przyjaciele” podane są na stronie www.tomekiprzyjacielenazywo.pl, w zakładce “Kup bilet” oraz na FB  https://www.facebook.com/pg/tomekiprzyjacielenazywo/events/

Czy będą w innych miasta przedstawiania “Tomek i Przyjaciele” i gdzie można się o tym dowiedzieć?

Wszystkie nowe terminy zostaną podane na stronie www i facebook. Nowe daty i terminy ogłosimy do końca lata 2020. Zachęcamy do śledzenia naszych mediów  społecznościowych i dołączenia na naszej wirtualnej społeczności

Czy będą nowe przedstawiania “Tomek i Przyjaciele” zimą 2020 i w 2021 rok?

Trasa Tomek i Przyjaciel, kończy się 22 listopad. Po tym terminie nią będą grane nowe przestawnie ani w 2020, ani w całym 2021. Jesienne spektakle to ostatnia szansa zobaczenia spektaklu “Tomek i Przyjaciele” w Polsce. Nie przegapcie tego.

 

Udział widzów z niepełnosprawnościami

Czy dzieci z niepełnosprawnością mają wstęp wolny lub ze zniżką?

Tylko dzieci poruszające się na wózkach mają bezpłatny wstęp na spektakl. Muszą jednak wcześniej potwierdzić dostępność miejsc na sali. Dysponujemy niewielką liczba takich miejsc. Prosimy o kontakt mailowy: niepelnosprawni@ebilet.pl. Opiekun dziecka musi posiadać swój bilet, który może od razu opłacić, potwierdzające uczestnictwo niepełnosprawnego.

Czy dzieci poruszające się na wózkach mogą obejrzeć spektakl i czy muszą mieć bilet?

Na każdy spektakl posiadamy niewielką liczbę miejsc dla dzieci poruszających się na wózkach. Prosimy o kontakt mailowy: niepelnosprawni@ebilet.pl celem sprawdzenia, czy miejsca są jeszcze dostępne. Po mejlowym potwierdzeniu uczestnictwa z eBilet.pl, dzieciom poruszającym się na wózkach zapewniamy darmowe uczestnictwo w spektaklu. Ich opiekun musi posiadać swój bilet. który może od razu opłacić, mailowo potwierdzające uczestnictwo dziecka z niepełnosprawnością w spektaklu.

Rezerwacja / zakup biletu / ceny / zniżki / dostępność miejsc

 W jakie cenie są bilety?

Oferujemy biletów w różnych cenach i w kilku strefach cenowych. Prosimy wejść na stronę eBilet.pl (klikająć we wskazany link: tinyurl.com/tbe4ezs) i znaleźć miasto, w którym chcesz zobaczyć “Tomka i Przyjaciół”, by sprawdzić, jakie są ceny biletów w danym mieście i ile jest jeszcze wolnych miejsc.

Czy są zniżki na bilety (np. dla grup / Karta Dużej Rodziny etc.)?

Nie, nie oferujemy zniżek na bilety. 

Czy mogę zarezerwować bilety?

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc nie przyjmujemy rezerwacji.

Czy na miejscu będzie możliwość zakupu biletu?

Tak, o ile bilety nie zostaną wcześniej wyprzedane. Rekomendujemy zakup biletów z wyprzedzeniem (sprzedaż online prowadzi eBilet.pl:  tinyurl.com/tbe4ezs

Czy będzie można na miejscu kupić bilet i zapłacić kartą?

Nie. Na miejscu płatności będzie można dokonać tylko gotówką

Problemy z zakupem biletu

Podczas zakupu biletów wystąpił błąd i transakcja się nie powiodła, co zrobić?

Nie prowadzimy sprzedaży biletów, dlatego nie rozwiązujemy problemów z transakcjami zakupu i nie obsługujemy reklamacji sprzedażowych. Zajmuje się tym firma eBilet.pl

Jeśli miałeś problem z transakcją i nie została sfinalizowana, najlepiej powtórz ją raz jeszcze. Jeśli nadal będziesz mieć problem, prosimy – skontaktuj się z eBilet.pl. Zanim to zrobisz, polecamy sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów. Informacje znajdziesz tu: https://www.ebilet.pl/faq/

Biuro Obsługi Klienta eBilet.pl: tel. (22) 122 80 99, (pon- pt, godz.10:00 – 18:00, sob godz. 10:00-15:00). Kontakt mailowy na: https://www.ebilet.pl/kontakt/

Zakupiłem bilet, mam potwierdzenie transakcji i nie dostałem ich mailowo, co zrobić?

Jeśli zapłaciłaś/eś za bilety, transakcja przeszła pomyślnie i masz potwierdzenie, że środki z Twojego konta lub karty został prawidłowo pobrane, a nie dostałaś/eś biletów, to sprawdź folder “spam” lub inne foldery w twojej skrzynce mailowej. Jeśli nadal będziesz mieć problem, prosimy skontaktuj się z eBilet.pl. Zanim to zrobisz, polecamy sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów info tu https://www.ebilet.pl/faq/

Biuro Obsługi Klienta eBilet.pl: tel. (22) 122 80 99, (pon- pt, godz.10:00 – 18:00, sob godz. 10:00-15:00). Kontak mailowy na: https://www.ebilet.pl/kontakt/

Wstęp / kontrola biletów

Zakupiłam/em bilet, mam potwierdzenie zakupu, ale nie ma biletu ze sobą, bo: poczta się spóźniła / został w domu / został w samochodzie / zjadł go pies / nie dostałam/em go mailowo etc.. Czy mimo to zostanę wpuszczona/y na spektakl?

Nie. W chwili wstępu na spektakl, każdy dorosły uczestnik oraz dzieci od 2 lat muszą mieć ze sobą bilet wstępu w postaci papierowej lub elektronicznie (w telefonie lub na tablecie).

Tylko w ten sposób możemy zweryfikować Twój udział, a w szczególności to, na który ze spektakli w danym dniu masz bilety i które miejsca na widowni wykupiłaś/eś.

Jeśli potrzebujesz otworzyć lub odnaleźć swój bilet, skontaktuj się pilnie z eBilet.pl. Zanim to zrobisz, polecamy sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów info tu https://www.ebilet.pl/faq/

Biuro Obsługi Klienta eBilet.pl: tel. (22) 122 80 99, (pon- pt, godz.10:00 – 18:00, sob godz. 10:00-15:00). Kontak mailowy na: https://www.ebilet.pl/kontakt/

Czy mogę mieć bilet w telefonie?

Tak. W chwili wstępu na spektakl, wystarczy posiadać elektroniczny bilet w postaci PDF (w telefonie lub na tablecie). Rekomendujemy jednak posiadanie wydrukowanych biletów, ponieważ ze względu na uszkodzenia telefonów, czasami mogą wystąpić problem z odczytanie kody kresowego skanerami. W takim przypadku nie pomogą potwierdzenia zapłaty lub potwierdzenia transakcji. Uprzejmie przypominamy, że obowiązkiem uczestnika jest posiadanie ważnego biletu w chwili wejścia na widownię.